Prodiši na godišnjem!

Joga, tehnike disanja i meditacija za godišnji odmor

Kako dišeš tako živiš i zato se kaže da život treba živjeti punim plućima.

Kažeš da bi se bavio/la sobom, no nikako ne stižeš?

Vrijeme je godišnjeg odmora  i izlika ti lagano ponestaje jer tu je petodnevni online retreat  uz kojeg ćeš se vratiti sebi i konačno prodisati!

Bez obzira jesi li na godišnje odmoru na nekom dalekom otoku ili pokušavaš doći do daha na vrelom gradskom asfaltu pokloni sebi petodnevnu oazu mira i puno zraka.

Ovaj ljetni petodnevni paket je osmišljen kao online retreat  koji ide s vama gdje god se nalazila.

Kroz meditaciju, tehnike disanja i lagane vježbe istezanja vratit ćemo toliko željnu harmoniju tijelu, umu i duši.

Budući će snimke biti dostupne do sredine rujna, možete ga odraditi i u vrijeme svog godišnjeg odmora, odnosno kad vama to najviše bude odgovaralo.

Program se održava od ponedjeljka do petka, no snimku možete iskoristiti kad god poželite do 15. rujna

Napomena:

Kako bi efekt prakse  bio potpun retreat je potrbeno odraditi u komadu ( pet dana bez pauze) , a po mogućnosti i uz snimku ponoviti sve vježbe i u narednih deset dana. 

Cijeli program je online putem ZOOM-a

Nakon svakog sata dobijete na mail snimku, tako da možete nadoknaditi propušteno.

Vježbamo  od 1. do 5. kolovoza ( ili uz snimku bilo kad do 15. rujna)

VJEŽBE  TIJELA I DAHA

Svako jutro od ponedjeljka do petka od 7.30 do 8.45 sati

Vježbamo rano ujutro prije vrućine i po mogućnosti praznog želuca.

TEORIJSKI DIO Q&A

Ponedjeljak i srijeda od 11 do 12 sati

Malo teorije  uz odmor i opuštanje

VJEŽBE UMA

Utorak i četvrtak od 19.30 do 20.30 sat

Opuštanje tijela i smirivanje uma za završetak dana

Prodiši na godišnjem

DETALJNIJE O PROGRAMU: 

Program pristupa tematici disanja holistički kroz rad na četiri područja:

VJEŽBE TIJELA

Joga vježbe (asane)  s posebnim fokusom na  otvaranje prsa- vježbe  za kralježnicu,  prsni koš, ramena i vrat koje je zbog dugotrajnog sjedenja uz kompjutere i druge ekrane nužno vratiti u život.

Tehnike: pozdrav suncu, vježbe istezanja i jačanja

VJEŽBE DAHA

U ovom dijelu prakticiramo svjesno disanje i  joginske tehnike disanja ( kriye i pranayame) kojima osvještavamo dah, povećavamo kapacitet pluća i potičemo stanično disanjem kako bi detoksificirali organizam.

Tehnike:  svjesno disanje, trodjelno disanje, ujjayi, nadi shodhana, sitali/ sitkari, bastrika, kapalabhati,  agnisar dhauti…

VJEŽBE UMA

Naučit ćete meditirati i dubinski opustiti um i tijelo.

Tehnike: meditacija na dah, yoga nidra i tehnike opuštanja

TEORIJSKI DIO – Q&A

Uz teorijska objašnjenja procesa i tehnika disanja ovaj dio služi za odgovore na sva vaša pitanja vezana uz praksu i poboljšanje kvalitete  života.

O DISANJU: 

Znanstveno je dokazan da zdravlje, vitalnost i dugovječno su direktno povezani s načinom na koji dišemo. Ukoliko je dah plitak i kratak vrlo vjerojatno ste nemirni, anksiozni, teško se koncentrirate i  lako vas se izbaci iz takta. Vjerojatno vam nedostaje ustrajnosti i hrabrosti za poduzimanje većih promjena u životu. Uz sve to često imate i osjećaj kao da život prolazi pored vas. Stoga  se vrijedi zapitati nije li vrijem da naučimo disati?

Disanje je jedina autonomna tjelesna funkcija na koju možemo utjecati.  Kontrolom disanja možemo utjecati  na unos i distribuciju životne energije/prane u organizmu. Ujedno uz pomoć daha možemo djelovati na rad srca i drugih organa, ali i naš um.

Tehnikama disanja:

  • utječemo na raspoloženje i psihičku stabilnost
  •  smanjujemo stres i anksioznost,
  • poboljšavamo zdravlje i vitalnost
  • povećavamo kapacitet pluća
  • smanjujemo količinu sluzi u organizmu (sinusi, pluća, crijeva)
  • smanjujemo tjelesnu težinu
  • detoksificiramo organizam

CIJENA RETREATA:  620 kuna

Za UPLATE do 15. srpnja:  440 kuna

Prijavi se putem obrasca  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdnn4XGZGBLr7V3tRAJfWB4jbC-weJ534lfv-TZCEtN-94qZw/viewform?usp=sf_link

Mjesto na radionici je rezervirano tek nakon uplate kotizacije.

Račun za uplatu:

BIRO RADOST, obrt za usluge, proizvodnju i trgovinu, vl. Vedrana Sunko, Zagreb, Ogrizovićeva 45

OIB: 24895692505, MB:97817244

Privredna banka Zagreb

HR9523400091160499535

Svrha: Joga poduka – tehnike disanja

*Povrat kotizacije za ovaj program nije moguć.

O voditeljici radionica:

Vedrana Sunko

Za sebe volim reći da sam istraživačica joge jer sam svaku školu, tehniku ili joginsku liniju  koja mi je bila dostupna imala potrebu istražiti i iskušati na vlastitoj koži.

Prva iskustva s hatha jogom sam imala 2003. godine prvo kroz sustave Joga u svakodnevnom životu, a kasnije kroz Art of Living. No  tek nakon što sam 2006. godine upoznala Irenu Bartolec koja mi je prenijela tradicionalan način učenja Ashtanga joge, kako je učio njen učitelj  K. Pattabhi Jois zaljubila sam se u  tu moćnu praksu te joj godinama bila vjerna.

Poduke i inicijacije sam primala od brojnih učitelja i gurua, kako u Hrvatskoj tako i  u Indiji i Baliju. Tantru sam upoznala u Rishikeshu u sklopu Mahasiddha škole, dok me sa  Sri Vidya tantrom upoznao William Thomas,  učenik Sri Amritanande Natha Sarasvatija. Inicijaciju u Krya jogu Lahirija Mahashaye sam dobila od njegovog linijskog nasljednika Dharmendre Vatsa. Shivalabayogi meditaciju sam upoznala zahvaljujući njegovom učeniku Shivabalanandi, Iyengar jogu sam  na Baliju učila od Iyengarovog učenika i senior učitelja Olopa Arpipija, osnovne ideje Joge srca mi je prenio njen osnivač Mark Whitwell,  ljepote bhakti joge sam upoznala zahvaljujući Sri Swamiju Vishwanadi, a moć otvaranja srca kroz Dharma jogu učila sam od  Sandre Petre Pintarić.

Osnovni učiteljski trening ( RYT-200)  sam završila u OM joga studiju (poligon YogaPRO). Znanja usavršavam u sklopu četverogodišnje izobrazbe za učitelje joge yogacharya Jadranka Mikleca (TT- 600).